Photobucket

Monday, June 14, 2010

tulis jew pape kn...huhu

salam.........

nak tulis ape nie????
aku pon x taw....arinie ade ari anugerah kt kolej aku...(multimedia utara taiping) tp aku x p pon...coz xde bju!...huhu klakarlah....tp mmg btoi pon...........
tema malam nie wane putih itam......aku x sempat nk cari bju.......x pg mne2 pon,, blik ritu just kenduri je banyak,,,,igt nk suh abah singgah the stor...blik ritu...tp tkut abah marah r....taw sja lah abah pragai cmne...huhu :(
actually,,,aku mls nk p coz xde dapat ape2 hadiah or sijil pon....len lah klu yg dapat dekan ker..wah! bestnye.....tgin gak nk dapat dekan...harap2 sem nie,,insyaallah boleh!...amin..
x pelah...other time....aku try effort gak for go apa2 majlis yg diadakan.....hmmm
sedihnye duk sorg2 time nie.......huhu
someone 2 kte ade kt kuale kgsar...tp x call2 pon...hmm..biar lah kt die asalkan die bahgia...
harap2 hari jumaat sabtu ahad nie,,,ct lah leh aku ikot mak aku...g KL....huhuhu...ganti kakak aku,,die hilang kad pengenalan..then mak aku suh aku gnti die....ade kursus...ntahlah aku pon x taw kursus ape...tp x pe...janji dapat p...harap2 dapatlah,,,amin. :)
esok aku kne p jmpe cik ainiah,,pasal report projek 2...ntah kawan aku x g taw pape pon psal design 2,,,,esok dh nk kne anta harap2 sempatlah siap...
time nie,,,,,,,asyik dengar lgu je......"ku menangis membayangkan betapa kejamnya dirimu atas diriku kau duakan cinta ini kau pergi bersamanya,,,,ku menangis melepaskan kepergian dirimu dari sisi hidupku harus slalu kau tahu akulah hati yang telah kau sakiti",,,sedap x sore aku...haha lgu rossa nie... aku banyk suke lgu2 die sbb best!
ermm,,,,,bru aku tgat yang esok aku ade class kul 9 pg.....so mlm nie kne tidor awal skit.......hehe
k lah next time..aku update lah pape yg patut k.,,bye!!!

No comments: