Photobucket

Wednesday, August 11, 2010

Allhamdulillah....
dapat berjumpa lagi kita ramadhan kali ini,,,,pada tahun 2010...sekejap je masa berlalu dh smpi bulan ramadhan....aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramdhan n selamat berpuasa kpd seluruh umat islam terutama yang melihat blog aku ini...allhamdulillah td sempat jugak aku bt solat sunat tarawikh kt masjid Telekom Taiping ini...awal2 ramadhan saff penuh...sampi x cukup ruang ade yg kne solat kt luar...kesiannye,,xpe asalkan pahala dapat insyaallah...
bermulanya ramadhan bermula juga semester baru aku yang ke 7....ini adalah sem akhir aku disini...aku harap aku dapat manfaatkan masa2 aku sewaktu aku dikolej TM ini...semester ini isyaallah aku akn belajar bersungguh2,,,aku nk dapat 3 poiter ke atas...yaAllah yaTuhan ku..makbulkan permintaanku dan permudahkan urusanku ...Amin..

No comments: