Photobucket

Monday, September 27, 2010

Trek to burmese pool



berhenti seketika untuk mengambil gmbar kenangan



29 sept 2010-pergi burmese pool gn akma mndi air terjun best...

rialiti n fantasi!
hari nie aku menangis..mengapa aku menagis? hanya kerna seorg lelaki yg mempermain kn hati seorg insn yang bernama wanita...kecewanya aku apabila diperbodohkan selama 2 thun lebih...klu benar dia lelaki sejati kenapa x menonjolkan diri...mengapa3?!! aku menerima seseorang bukan sbb suka2....aku mnerimanya krna dia adlh seseorg yang aku idmkan slma ini...aku x pernah mempermainkan org...knp org sering mempermainkn aku.....sob3! itu lah hakikat yang perlu aku terima apabla bercinta di alam maya...nma org yg aku cinta slama ini x perna wujud...ya allah aku redha dgn ketentuan mu ya allah...jika ini suratan ketentuanmu...moga ada hikmah disebalik semua ini...aku harap aku xkn diperbodohkan lg kerna terlalu banyak pengalamn pahit dan manis telah kutempuhi dlm percintaan yang lepas2. klu ade jodoh di hujung dunia pon pasti akn bertemu...klu xde jodoh depn matepon xkn nmpak..papepon aku perlu teruskan hidupku...tidak perlu dikenang mase lalu...semua itu memberi pengajaran untuk ku untuk teruskn kehidupan ini...hidup mesti ceria selalu..senyum sokmo!! ^_^

2 comments:

Unknown said...

LELAKI MMG X GUNA(SESTENGAH JELAH)
SESUKA HATI DEPA JA MEMPERMAINKAN PERASAAN SEORANG GADIS MCM KAK FARA...BIARKAN JA 'DIA' 2..
KAK FARA DESERVE LELAKI YG JAUH LBH BAIK DR DIA....AMIN..

NuRFaRaH HaNi said...

ntah lar baby......insyaallah...huhu