Photobucket

Sunday, October 10, 2010

10/10/10-terbaek!!

salam.........mmbe2 blog ku...
10/10/2010---tarikh yang sangat cantik...mmg senang nk igt tarikh nie,,,,,
bestnye klu aku dapat creat something special on this date.....
mmg senang gle2 nk igat lah.......tarikh nie...sepuluh,,sepuluh,,,sepuluh....
hari nie jagk hari bersejarah.....bt angkasawan negara kita dr. Syed Muzafar Syukor dgn dr.halina...yang melangsungkan perkahwinannya pada harinie....bestnye!!!!!
selamat pengantin baru,,,selamat bertunang,,selamat,,,selamat,,,,selamat......saya ucap kan kpd yang bt majlis pd hari inie.........

nntah akupon x taw nk tulis pape g....huhuhu
nk bebel je ek........haha........aku smpi kolej lam kul 11 lebih awai kn sebb mak n abah nk p kenduri...
aku x bwak bju kurung jd xnk ikot.....huhu
smpi je kolej mak aku tgok cm rmai gak org dh blik...sme de dorg x blik or bru smpi x tawlah kn...lepas aku letak beg tman mak aku trun...mak aku bg RM10...aku amik jee..hehe
abah n mak aku balik,,,aku nek ats then on9....itulah cite ku rini...bkak radio era bg x rse sunyi...
hmmmmmmmmmmm...dadada

10.10.10,,,,,,,,dh nk abis......tungu episod 11.11.11 plak yer.......huhu

2 comments:

"My name is Akma, and I am not a terrorist" said...

11.11.11 klu,.....tu tarikh akma kawen,..

NuRFaRaH HaNi said...

yeke....frah kene wat awai skit r,,,tkot akma langkah bendul..hahaha