Photobucket

Sunday, October 3, 2010

abgku dah bertunang ??


salam sume bertemu lagi...hehehe...
hari nie saya nk cite pasal org baru yg bkal nk masuk dlm family kitorang..huhu...pendekkn cite,,aku rase gembira sgt sbb abg aku dh bertunang...yelah ank sulong katekn..ape2 pon aku nk ucapkan selamat bertunang kepada abg ku Ahmad ruzaini bin mohd hashim....n bakal kak ipar ku siti aisyah binti kamal... semoga berkekalan hingga ke hari pernikahan...n keakhir hayat...
2/10/2010-tarikh bersejarah bg dorang nie...huhu nie saya nk upload gmba2 time abg aku tunang ritu...klu sudi tengok lah..ehem2



nie gamba family kitorg je,,,tp x ckup sorg adikku izzati xde x leh ct stdy kt matrik...huhu..time nie kt umah aisyah


nie pon same...tp gan abah ...fisrt2 abah xnk bergmba last2 abah masuk gk slpas dipujuk..huhu


inie hantaran blah laki wana gold n pompuan wana biru...mne g cantik ??metilah gold kn..hehe


inie gamb time makan,,,siap buat khemah g..huhu mkn kt luar layan diri sja,..haha..
yang baju hijau tuu adik saya aidah...terlindung plak dr dia...haha..hey ble laa die nk diet ek...huhu..xpelah asalkan die selesa gn diri die..

No comments: