Photobucket

Monday, January 10, 2011

sy tgh on9!!


salam.......

dah lme sgt x update blog nie....kesian kt blog sye nie, ish!ish!ish!......
tuan die nie npe mls sgt erk...huhuhu....tp sbenarnye bkn mls...tp xde mse nk jenguk kn...huhuhu..
internet pon bru buh kt umah nie....bru lar best le
h on9 salu....yahuuuu!!!!!!!
ble aku nk keje nie....ssh kn nk cri keje skang nie....hmmm...harap2 ade lar rezki aku kt luar sane kn...tp sbenarnya kt umah nie pon bnyak keje gak...nk kne bina web, bla lar aku nk star ek keje2 tu...minggu dpan lak aku kne amik test moto...harap2 lulus lah ya Allah...engkau permudahkan lah segala urusan ku...Amin.
aku tercari2 lesen P?, kerja?, jodoh?, ke bf?, shabat?..
harap2 ape yg aku cari slama nie akan dapt walupon dh bnyak dugaan yg aku tempihi sblum nie...
sabar jelah farah,,
"kadAnG2 AllaH SeMbunyi kn kiTa mAtaHAri,
dIe daTAngkAn pEtiR DaN kiLAt,
pUAs kiTA MenAngis tERtaNya2 keMaNA HiLAnGnNya MatAhAri,
RupA2Nya ALLah Nk hAdiahkan PelANgi "


No comments: