Photobucket

Monday, November 22, 2010

cite ku blan inie...

assalammualaikum......
nie cite akulah klu sapa nk bce2 lah....klu xnk tu klu rse x best tu x yah bca n jgn dok komen merepek2.....blog nie persenal.....x yah nk comen lebih2....it is my life!!

hmm...nk cte ape?? ape je yg terlintas dlm otak aku lah...waktu aku menaip nie...

raya haji bru nie paling best!! sbb dapat beraya kt hospital...
abah aku dh kuar hospital bru2 ni dkt 3 minggu die dok lam tu... lepas pembedahan kli kedua doktor kta die dh dibenarkan pulang esoknye,,,,

best lak dok hospital rse cm nk g lg je...huhu

harinie 22/11/2010-aku dh hbis exam untuk last paper 'management infomation system'.subjek cik sarah. tinggal lg satu subjek je lg,,,yaitu final projek. portal aku yg lagi 30% nk siap sepenuhnye...harap dapat siapkan dlm mase yg ditetapkan. hari isnin dh nk kne present kne wat yang terbaik!! sbb dh last2 nie..huhu

lagi satu minggu je nk abis nk ucap "BYE-BYE" kt TM Taiping nie...huhuhu
suka pon ade...tp sedih pon ade...harap2 hari2 terakhir nk abis stdy nie lg bermakna
dan knangan tu leh igat sampi bla2...be happy! fara... 'dalam suka :) ada duka :('
yelah sapa x sedih kn nk tinggal kwn2, nk tinggal tempat stdy rase kejap je blaja dh 2 thun stegah dh...rse paling lme sem 1 lah..ble dh masuk sem 2 3 dh rse mkin cepat2...mse berlalu
dlm banyak2 sem, sem 2 pling best sbb banyak kenangan time tu,,n dlm banyak2 sem, sem yang pling pandai sem 3 lah sbb leh dapt poiter 3.2..hehe...lpas tu dh menurun...tp seb bek leh nek blik harap2 lek dapt 3 poiter ke atas sem nie...huhu
itu je lah cite bln inie nnt2 aku update lg dh ngantuk lah sok nk kne g jmpe kauselor lah...masalah peribadi betul....pe nk cite ntah! huhu....merapu jew :P (tata!)

No comments: